Wednesday, 29 February 2012

pesanan untuk awak.. =)


awak...
seperti yg awak tau..
arini sy daa berangkat n lpas niey kita daa xley contact..
tp awak jgan risau tau..
saya ngn fmily insyaALLAH selamat pergi dan balik...bnyk2 kan berdoa untk saya yer awak..

awak..
saya rindu awak sgt tp sy sbar sbb nk tunaikan ibadat..
saya harap jugak awak kuat k...sabar dgn ujian ini..
insyaALLAH next 2 week lau dipnjangkan umur kite jumpa lagi..

awak..
sepanjang saya xder niey..
awak jga diri baik2 yer...saya xdpt nk jga awak n nk psan kat awak hari2 mcm sebelum niy...
tp xbermkna sy lupakan awak tau..
awak jgn curang tau...saya xder niy...saya daa psang rmai spy..hehe..
awak..jgn tnggal solat,jgn lupa makan n yg pling penting jgn tdo lewat sgt mlm2..
saye daa xder nk teman awk...
study elok2 yer awak,,

nnti smpaikan salam saya kat semua mpp ek awak..
ckp kat diorng sorry sgt xdpt join semua program sepanjang saya xder..
n semoga semua program berjalan lancar n gud luck jugak untk nasyid awak msuk 2..

awak...
saya nk ckp..saya syg awak sgt tau..
thnkss coz selalu ade n sbar dgn semua msalah2 saye..
maaf sgt kalau selama ni bnyk mnyusahkan awak..
tp awak xpnh nk tnggalkan saya seorang diri...
thnkss awak...


hanya awak yang saya mksudkan..tak pernah ade yang lain..
 
MUHAMMAD ZULHAFIZ BIN ZAHARI.

pesanan untk semua orang: ampun dan maaf dipinta kepada semua orang andai ada salah dan silap..especially too S..
maafkan lah semua salah yg pernah dilakukan..hope sgt dpt dimaafkan...